ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
  • Αφού βρείτε αυτό που ψάχνετε, κάντε κλικ στο “Προσθήκη στο καλάθι” και όταν τελειώσετε τις αγορές σας πατήστε πάνω δεξιά  στο εικονίδιο “ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ”, ώστε να πάτε στο καλάθι σας και από εκεί να ακολουθήσετε τα βήματα για την ολοκλήρωση της αγοράς σας.
  • Έχετε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ώς επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε εάν έχετε λογαριασμό μέσω αυτού απλά βάζοντας το email και το συνθηματικό σας, είτε να δημιουργήσετε εκ νέου λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία χρέωσης, όπως θα σας ζητηθούν.
  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε με κάνοντας ”κλικ” στο λευκό κυκλάκι που εμφανίζεται δίπλα απο κάθε μέθοδο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
  • Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε ένα μήνυμα στην οθόνη σας που θα σας δίνει τον κωδικό της παραγγελίας σας.

Δείτε τα βήματα και σε εικόνες

Για να ψωνίσω χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό;

Όχι δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε τα ψώνια σας και σαν επισκέπτης.

Γιατί να δημιουργήσω λογαριασμό;
Δημιουργώντας λογαριασμό, θα σας πάρει μόνο 1 λεπτό, αλλά έτσι δεν θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ξανά, κάθε φορά που πραγματοποιείτε τις αγορές σας από την σελίδα μας.

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή κατά την ολοκλήρωση της αγορά σας ή πριν κάνοντας κατευθείαν κλικ στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας  δίπλα στο εικονίδιο του καλαθιού και πατάτε ΕΓΓΡΑΦΗ ή στο κάτω μέρος της σελίδας και πατάτε στον σύνδεσμο ΕΓΓΡΑΦΗ.

Σημείωση: Ελέγξτε προσεκτικά ότι πληκτρολογείτε τα σωστά στοιχεία.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ;

Αφού υποβάλατε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email. Αν το email δεν έρθει παρακαλώ κοιτάξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam) και άλλα φίλτρα του email σας. ή επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;
  • Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής: Αντικαταβολή ( για αγορές μόνο εντός Ελλάδας), Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (VISA, MASTERCARD, DINERS, EUROLINE) και PayPal και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Στην περίπτωση της αντικαταβολής ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 3,00 € .(συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ Η ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ / ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ;

Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ;
  • H ιστοσελίδα www.modati.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνση σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του ιnternet.Το πιστοποιητικό SSL του modati.gr έχει εκδοθεί από την πρωτοπόρο εταιρία πιστοποίησης  RapidSSL. Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers).
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ;
  • Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο “Σχόλια” να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ( 213 0386396 ) να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προϊόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της.
ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;

Για τις αποστολές εντός Ελλάδος το Modati.gr συνεργάζεται με της εταιρίες ACS courier και ELTA Πόρτα Πόρτα. Λεπτομέρειες σχετικά με τις αποστολές μπορείτε να δείτε ΕΔΩ .

ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ;
  • Όλες οι αποστολές εντός Ελλάδος είναι ΔΩΡΕΑΝ. Οι αποστολές εντός Αττικής πραγματοποιούνται σε 1 – 3 εργάσιμε ημέρες. Οι αποστολές στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος πραγματοποιούνται σε διάστημα 2-4 εργάσιμων ημερών.
  • Έξοδα αποστολής για όλη την Ελλάδα: Ανεξαρτήτου ποσού αγοράς είναι ΔΩΡΕΑΝ
    Σημείωση:
    Εάν επιλέξετε τρόπο πληρωμής Αντικαταβολή επιβαρύνεστε τα έξοδα αντικαταβολής τα οποία είναι 3,00€

    Έξοδα αντικαταβολής 
    Για αγορές έως 49,90€ είναι 3,00€. Άνω των 50€ είναι ΔΩΡΕΑΝ
  • Σημείωση: Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί πριν τις 14:00 θα φεύγει από εμάς την ίδια μέρα.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Στις αποστολές  κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την πραγματοποίηση της και σας δίνει σχετικό σύνδεσμο και των αριθμό αποστολής καθώς και την εταιρεία courier που απεστάλη ώστε να παρακολουθείτε την πορεία της. Επίσεις θα λάβετε και με SMS στο κινητό σας των αριθμό αποστολής και το link της εταιρείας courier που έχει σταλεί.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, τότε η courier θα σας αφήσει ειδοποίηση να περάσετε από το κατάστημα της courier να το παραλάβετε τις επόμενες εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση.

*Σε περίπτωση που τα στοιχεία που καταχωρήσατε στη φόρμα δεν είναι σωστά, η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μη παράδοση.

ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 213 0386396 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 15:00 ) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕ ΕΛΑΒΑ EMAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ;

Εάν δεν σας έρθει το e mail, κοιτάξτε παρακαλώ και στα spam.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την πολιτική των επιστροφών εδω

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την πολιτική των επιστροφών εδω

Ο Φ.Π.Α. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;

Ο Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.